ISO 10002

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, şirketin müşterileri ile daha kârlı ve uzun dönemli ilişkiler kurulması, ayrıca bu ilişkileri müşterisinden gelecek memnuniyet dahilinde geliştirmesini sağlayan bir yönetim metodudur.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin Faydaları Nelerdir?

Bu standart, şikâyetlerinde dahil olduğu geri bildirime açık olan müşteriye odaklı bir ortamın oluşturulması, alınan her bir şikâyetin uygun bir şekilde çözüme ulaştırılması ve de müşteri hizmetinin daha da üst seviyelere çıkartılması ile ilgili yönetim uygulamalarının yerine getirilmesini hedefler.

  • + Müşterilerden gelen bildirimler doğrultusunda nasıl bir yol izleneceğini gösterir.
  • + Kuruluşun itibarını arttırır.
  • + Müşteri şikâyetleri konusunda çalışanların dikkatlerini üst seviyelere ulaştırır.
  • + Müşteri memnuniyeti sağlar.
  • + Şikâyetlerin tekrarını engelleyerek çözüm olanakları sunar.
  • + Müşterilerin marka veya kuruluşa olan bağlılığını arttırır.





WhatsApp chat